نسل امروز

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

شعر مادر 1

يكشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۶، ۰۹:۴۳ ق.ظ

شد صفحه روزگار تیره  * تا دفتر من گشود مادر                 از هستی من، نشانه ای نیست  *  خود بودن من چه بود، مادر

ناموخت مرا زمانه درسی  * رندانه ام آزمود، مادر                من در یتیم و گردش چرخ          *   از دست توام ربود مادر

در دامن روزگارم افکند   *  از دامن خود چه زود مادر            حالیست مرا که گفتی نیست    *   گریم همه رود مادر                                      هر روز سپهر سفله داغی * بر داغ دلم فزود مادر               از اختر من شدست گویی         *  دریای فلک کبود مادر

این ابر منم کز آتش دل  *  بر چرخ شدم چو دود، مادر         با من همه بخت در ستیزاست    *  من خاستم، او غنود، مادر

ابریشم بخت من تهی گشت * یکباره ز تار و پود، مادر          این کودک درد آشنا را              *  ایکاش نزاده بود، مادر

شعریست که در غم تو، فرزند *با خون جگر سرود مادر


تقدیم به همه مادران سرزمینم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۲۰
محمد حسین مهرعلیان

تار و پود

دامن

دفتر

فرزند

مادر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی